کشف جسد دختر بچه خردسال در ملارد/ احتمال کودک آزاری و قتل



معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری ملارد گفت: جسد مکشوفه کودک برای کالبد شکافی و بررسی هر چه بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است. 

به گزارش ایلنا، حوالی ظهر روز گذشته اخباری مبنی بر کشف جسد دختر بچه‌ای خردسال در سطل زباله یکی از روستاهای حاشیه شهرستان ملارد در صفحات خبری شبکه‌های مجازی دست به دست شد.

 

مجتبی شاهقلیان،معاون سیاسی،انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزئیات هر چه بیشتری از این رخداد تلخ،اظهار داشت: اخبار و اطلاعات تکمیلی طی ساعات آینده واصل خواهد شد و در حال حاضر جسد دختربچه خردسال تحویل پزشکی قانونی شده تا با اِعمال کالبدشکافی، اطلاعات دقیق تری از این حادثه احصاء شود.

 

وی با اشاره به تخمین سن جسد مکشوفه بین 4 تا 6 سال،عنوان کرد: با عنایت به عدم اعلام گزارش مفقودی در شهرستان ملارد،به احتمال بسیار زیاد،ریشه و عقبه موضوع به این شهرستان ارتباطی ندارد و گمانه زنی می‌شود جسد مکشوفه از منطقه‌ای دیگر وارد حوزه استحفاظی شهرستان ملارد شده باشد.

  

شاهقلیان گفت: با عنایت به تحقیقاتی که در دستور کار قرارگرفته، طی ساعات آینده، اطلاعات تکمیلی دقیق‌تری از این موضوع اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است بنابر اخبار واصله، آثاری از کودک آزاری بر بدن کودک خردسال مشاهده شده که اظهار نظر دقیق‌تر در این خصوص، مستلزم اعلام نظر پزشکی قانونی است.

ش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------