مرگ مشکوک سه طلبه نوجوان در مدرسه دینی سیستان و بلوچستان



اجساد بی‌جان سه تن از طلاب مدرسه دینی فیض‌العلوم نسکند سرباز در خوابگاه کشف شد. 

 ایران نوشت:  مولوی کریم بخش درویشی، با تأیید این خبر اظهار داشت: پیکر بی‌جان این سه طلبه حوزه مدرسه دینی فیض‌العلوم نسکند در حالی روزسه‌شنبه در خوابگاه محل اسکان آنان کشف شد که هیچ نشانه‌ای از بیماری در آنها دیده نمی‌شود.وی با اشاره به اینکه اجساد توسط دیگر طلبه‌ها کشف شده است، افزود: دو تن از این طلبه‌ها 10 ساله و دیگری15 ساله بودند. آنها از یک سال قبل در این مدرسه دینی مشغول به تحصیل بوده و هرسه ازاهالی شهرستان مهرستان و فامیل بودند.

  

مدیر مدرسه دینی فیض‌العلوم نَسکند سرباز بیان کرد: بیش از 40 طلبه از مناطق مختلف سرباز و شهرستان‌های دیگر در این مرکز مشغول به یادگیری علوم قرآنی هستند و این نخستین بار است که چنین اتفاقی در این مدرسه می‌افتد.وی با اشاره به اینکه اجساد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در ابتدا اجساد به پزشکی قانونی ایرانشهر منتقل شدند.

 

اما به دلیل نبود امکانات در این مرکز برای مشخص شدن دلیل اصلی مرگ مشکوک این سه طلبه مجبور به انتقال اجساد به زاهدان شدیم. در همین رابطه رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، با تأکید بر اینکه هنوز علت دقیق مرگ مشخص نشده است، گفت: آزمایش‌های مقدماتی روی اجساد انجام شده است اما برای مشخص شدن دلیل اصلی مرگ باید صبر کرد تا جواب بررسی‌ها آماده شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------