سرهنگ قلابی در چنگال قانون



رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از دستگیری یک سرهنگ قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شده است. 

به گزارش ایسنا، «ابوذر داوریان» در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهم دستگیر شده(ع.ح)با پوشش لباس سرهنگ تمام یکی از نهادهای نظامی کشور، اقدام به جعل عنوان در جهت پیشبرد اهداف خود می‌کرده است.

 

وی با بیان این‌که سرانجام باهوشیاری ضابطان دستگاه قضائی(مأموران نیروی انتظامی)متهم در چنگال قانون گرفتار شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده چندین مرتبه با مراجعه به ادارات مختلف نسبت به سوءاستفاده از البسه نظامی اقدام کرده است.

 

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های اولیه از متهم مشخص شد وی یک کارگر ساده در یکی از کارخانه‌ها می‌باشد و هیچ‌گونه رابطه استخدامی با نهادهای نظامی نداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق موازین قانونی استفاده از البسه مخصوص نهادهای نظامی توسط افراد فاقد صلاحیت جرم محسوب می‌شود و مجازات حبس را در پی خواهد داشت.

 

رئیس دادگاه عمومی فهرج هشدار داد: شهروندان در مواجهه با افراد مشکوک تقاضای کارت شناسایی معتبر از طرف مقابل کنند تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------