اخاذی میلیاردی از نامزد سابق در فضای مجازی



رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان بندرعباس مبنی بر تهدید و اخاذی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: برابر اظهارات شاکیه، در پیام رسان واتس آپ فرد یا افرادی ناشناس با ارسال پیام های مکرر وی را تهدید می کنند که در صورت عدم پرداخت پول تصاویر خانوادگی وی را در فضای مجازی منتشر می کنند. 

 

 سرهنگ افتخاری تصریح کرد: دربررسی اولیه مشخص شد فردی ناشناس با استفاده از هویت جعلی اقدام به ارسال پیام به شاکیه کرده که با بررسی های فنی و تخصصی متهم به هویت "ا.ط" که نامزد سابق شاکی بوده شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم با توجه به مدارک موجود به جرم خود معترف و دلیل عمل ارتکابی خود را کسب منافع مالی عنوان و اظهار داشت که چند سال پیش نامزد شاکیه بوده ولی به دلیل بوجود آمدن مشکلات خانوادگی از وی جدا شده و از آنجایی که از شاکی تصاویر خانوادگی در اختیار داشته است بیش از یک میلیارد ریال از وی اخاذی کرده است. 

 

رئیس پلیس فتا هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند به هیچ عنوان تصاویر خانوادگی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند که این امر آرامش آنها را در فضای مهیا می کند؛ همچنین افرادی که برای آنها در فضای مجازی ایجاد مزاحمت می نماید به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------