مرگ مرد میانسال در دعوای خیابانی



مرد میانسال در جریان دعوای خیابانی در یکی از محله‌های تهران از پای درآمد و پلیس مردی را به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کرده است.

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 و 21 دقیقه سوم مهر امسال یکی از ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از درگیری خیابانی منجر به قتل میان دو مرد در تقاطع هاشمی ـ یادگار امام خمینی(ره) تهران خبر داد.

 

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر شدند و جسد مرد 58 ساله را روی چمن فضای سبز درحالی پیدا کردند که آثار خراش روی بدنش بود و زمان کوتاهی از مرگش می‌گذشت. جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین ماموران در صحنه درگیری مردی میانسال را بازداشت کرده‌اند که گوشی تلفن همراه مقتول را برداشته و درحال فرار بود.

 

متهم بازداشت شده دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من و مرد فوت شده هم‌محلی بودیم. شب حادثه من در خیابان بودم که متوجه شدم او در پیاده‌رو با یک کارگر فصلی درگیر شده است. مردم جمع شده بودند و سعی داشتند آن دو را از هم جدا کنند که ناگهان مرد کارگر، همسایه‌مان را به کناری انداخت و بسرعت فرار کرد.

 

وی افزود: زمانی که بالای سر منوچهر رفتم، بی‌هوش بود. کمی آب به صورتش ریختم. بعد به داروخانه رفتم تا دارویی تهیه کرده و به او بدهم تا حالش خوب شود که صاحب داروخانه به من گفت با اورژانس تماس بگیر. من هم با تلفن منوچهر چند بار به اورژانس زنگ زدم و ماجرا را خبر دادم. امدادگران اورژانس که آمدند وضع او را بررسی کرند، اما وی فوت شده بود. همان موقع ترسیدم و می‌خواستم بروم که بازداشت شدم.

 

همچنین برادر مقتول که در دادسرا حاضر شده بود، به قاضی پرونده گفت: برادر ناتنی‌ام چند سال پیش از همسر و بچه‌هایش جدا شده بود و تنها زندگی می‌کرد، نمی‌دانم چطور در این درگیری به قتل رسیده است.

 

با توجه به گفته‌های این مرد که مدعی است قاتل یک کارگر فصلی بود، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------