دفن جنازه پدر در کمد دیواری!



ساعتی پیش پسری که تا قبل از این مدعی بود که پدرش برای خرید کله‌وپاچه از خانه خارج شده و بازنگشته است، به قتل پدر 60 ساله‌اش با ضربات چوب و چاقو اعتراف کرد. 

به گزارش فارس، پسر 19 ساله‌ای که با ضربات متعدد چوب و چاقو، پدرش را به قتل رسانده بود ساعتی پیش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت که جنازه پدرش را در کف کمد دیواری محل سکونتشان در خیابان رودکی دفن کرده است.

 

بر پایه این گزارش، با اعلام این خبر به اداره دهم ویژه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در پایگاه هشتم آگاهی حاضر شده و به همراه متهم جهت کشف مقتول 60 ساله به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

 

متهم پیش از این در مورخه 15 مهر 1396 با طرح پرونده فقدان پدرش مدعی شده بود که پدرش صبح روز جمعه مورخه 14 مهر 1396 برای خرید کله و پاچه از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است این در حالیست که متهم در اعترافات اولیه خود عنوان داشته است که روز جمعه در حالیکه پدرش در حال استراحت بوده، از ناحیه سر مورد اصابت چندین ضربه چوب قرار داده و در ادامه چند ضربه چاقو نیز به گردن او زده است و نهایتا پس از ارتکاب جنایت، جنازه پدرش را در کف کمد دیواری دفن و روی آن را با لایه سیمان پوشانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------