آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ناکامی جوان شرور در اخاذی سیاه از مدیر عامل



مدیرعامل شرکت بازرگانی، زمانی که برای وصول طلب میلیاردی‌اش از مرد شرور کمک خواست، نمی‌دانست گرفتار اخاذی سیاه او می‌شود. 

به گزارش جام‌جم، اوایل شهریور امسال مدیرعامل یک شرکت بازرگانی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از جوان شروری به اتهام سرقت خودروی اپتیمایش شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش به تعمیرگاهی رفته بودم که به طور اتفاقی با جوانی که جویای کار بود، آشنا شدم. او حتی به من می‌گفت اگر بخواهم می‌تواند طلب‌هایم را وصول کند. این آشنایی ادامه داشت تا این که یک روز از من چهار میلیون تومان خواست تا مشکلات خانواده‌اش را حل کند. دلم سوخت و این پول را به او قرض دادم. او متوجه شده بود که وضع مالی‌ام خوب است و از مردی طلب میلیاردی دارم.

 

وی افزود: آن جوان مدتی بعد که به دفترم آمد مدعی شد بدهکارم را کتک زده و او حاضر شده بدهی میلیاردی‌اش را بدهد. به این رفتارش اعتراض کردم که او مدعی شد بابت این کار باید صد میلیون تومان پول بپردازی که قبول نکردم و گفتم کار اشتباهی انجام داده است. اما او مرا تهدید کرد و رفت. منشی‌ام موضوع را پیگیری کرد که معلوم شد گفته‌های او دروغ است و سراغ بدهکارم نرفته و فقط قصد باج‌خواهی داشت.

 

وی گفت: دو روز بعد سوار اپتیمایم شده و شرکت را به قصد خانه ترک کردم، جوان مزاحم در خیابان راهم را سد کرد که متوقف شدم. او با قمه مرا به مرگ تهدید و از خودرو بیرون انداخت و با سوار شدن به خودروی اپتیمایم متواری شد.

 

به کلانتری رفتم و شکایت کردم. همان موقع منشی‌ام با من تماس گرفت و خبر داد جوان شرور به شرکت آمده، همه جا را به هم ریخته و کارکنانم را تهدید کرده است. منشی‌ام در تماس بعدی اعلام کرد جوان مزاحم آنجا را ترک نمی‌کند و 400 میلیون تومان پول می‌خواهد و هر ساعت صد میلیون تومان به این مبلغ افزوده می‌شود. او من و خانواده‌ام را هم به قتل تهدید کرده بود. همراه ماموران کلانتری به دفترم رفتم که متهم فرارکرده بود.

 

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران و با دستور بازپرس رستمی، ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران جستجو برای دستگیری جوان شرور را آغاز کردند.چند روز پیش، سارق شرور در یکی از محله‌های جنوبی تهران بازداشت و خودروی سرقتی از او کشف شد.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و به افسر تحقیق گفت: شاکی وضع مالی خوبی داشت به همین خاطر نقشه اخاذی را اجرایی کردم. حتی با تهدید قمه خودروی اپتیمایش را دزدیدم تا در برابر پس دادن آن اخاذی کنم اما قبل از این که نقشه خود را اجرا کنم، دستگیر شدم.

 

ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد ردپای او در سرقت یک شرکت در یکی از شهرهای غربی کشور وجود دارد.

 

ماموران پس از بررسی موضوع، متوجه شدند ماجرا صحت دارد و این سارق شرور سه سال پیش همراه دایی‌اش شبانه، گاوصندوق شرکتی را تخریب کرده و 200 میلیون تومان پول و چک از آنجا سرقت کرده‌اند که در آن پرونده به طور غیابی به سه سال حبس و رد مال محکوم شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------