سناریوی زن خیانتکار برای قتل شوهر



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

زن خیانتکار با همدستی مرد غریبه سناریوی قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرد. جسد مقتول پس از ده روز در چاهی در خانه‌ای متروک کشف شد. 

به گزارش جام‌جم، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی مشهد از ناپدید شدن مرموز برادرش خبر داد. این مرد در تحقیقات گفت: برادرم چند روزی است که ناپدید شده و همسرش هم از او خبر ندارد. تصور می‌کنم بلایی بر سر او آمده است.

 

پس از این شکایت ماموران تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده و برای روشن شدن این موضوع به تحقیق از همسر او پرداختند. زن جوان مدعی بود، همسرش برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و در این مدت با هرجایی که احتمال می‌داده او به آنجا رفته باشد تماس گرفته اما موفق به یافتن شوهرش نشده است.

 

ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که با گذشت 9 روز از ناپدید شدن مرد جوان، به همسرش مشکوک شده و تحقیقات را روی او متمرکز کردند. تناقض‌گویی‌های این زن در تحقیقات و گزارش ندادن ناپدید شدن همسرش به پلیس، باعث شد شک تیم جنایی به این زن بیشتر شود.

 

روز پنجشنبه این زن به نام نیلوفر دستگیر شد که در تحقیقات اولیه منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد اما وقتی با دلایلی علیه خودش روبه‌رو شد پس از 10 روز سکوت، لب به اعتراف گشود و راز کشتن شوهرش را فاش کرد.

 

متهم در اعترافاتش گفت: چند ماه قبل با مردی به نام سعید آشنا شدم و ارتباط ما شکل گرفت. من و مرد غریبه به هم علاقه داشتیم اما شوهرم سد راه این ارتباط بود. به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی و اجرا کردیم. با اعترافات همسر مقتول، ماموران با دستور قضایی سعید را هم در مشهد شناسایی و دستگیر کردند.

 

عامل قتل در بازجویی‌ها گفت: وقتی با نیلوفر آشنا شدم، به او ابراز علاقه کرده و او هم پس از مدتی به من علاقه‌مند شد. تصمیم داشتیم با هم زندگی کنیم اما شوهرش حاضر به طلاق او نبود. به همین خاطر نقشه قتل مرد جوان را طراحی کردیم.

 

بر اساس نقشه قرار بود، زن جوان به شوهرش نوشیدنی مسموم بدهد و وقتی همسرش بیهوش شد من به خانه‌شان بیایم و او را بکشم. شب حادثه نیلوفر با من تماس گرفت و مدعی شد همسرش را بیهوش کرده است. وقتی به خانه‌شان رسیدم داروها بخوبی اثر نکرده بود و شوهرش از خواب بیدار شد. با هم درگیر شدیم و با روسری نیلوفر دست و پا و دهانش را بستم. بعد هم وی را با خودروی او به خانه‌ای مخروبه بردم. دو روز او را در آن خانه نگه داشتم و بعد داخل کیسه‌ای کرده و به داخل چاه انداختم. خودروی او را هم به محلی خلوت برده و رها کردم. برای این که خودرو پیدا نشود، پلاک‌های آن را کنده و داخل همان چاه انداختم.

 

قاضی حسن حیدری، معاون دادستان مشهد در این باره به جام‌جم گفت: پس از اعتراف متهمان، ماموران و بازپرس جنایی راهی خانه متروکه شدند. با راهنمایی متهم، چاه مورد نظر را یافتند و آتش نشانان بعد از 12 متر حفاری، جسد مقتول را پیدا کرده و به بیرون از چاه منتقل کردند. متهم پس از انداختن پیکر مقتول به داخل چاه، نخاله‌های ساختمانی را روی او ریخته بود.

 

وی افزود: جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا زمان و علت مرگ مشخص شود. دو متهم هم در بازداشت به سر می‌برند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------