دستگیری زنی که به شیوه مردان سرقت می‌کرد



  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,زن سارق

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک زن سارق که با شگردهای مردانه در گرمسار دست به سرقت می‌زد، خبرداد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ ابوذر قربانی بااعلام این خبر افزود: این زن ۳۴ ساله که اهداف سرقت خود را در گرمسار انتخاب می‌کرد توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

 

وی ادامه داد: در پی شکایت چندین شهروند گرمساری مبنی بر سرقت طلا، وجه نقد و کارت‌های بانکی از منازل‌شان این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم و رویت دوربین‌های مدار بسته محل به تصویر یک زن رسیدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی این زن به هویت وی پی برده و در یک عملیات ضربتی وی با دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند. در بازجویی‌های اولیه این سارق به ۸ فقره سرقت به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

 

وی با بیان اینکه این سارق شیوه و شگرد خود را تماس با ساکنان آپارتمان‌ها اعلام کرد و افزود: این سارق از ساکنان آپارتمان درخواست باز کردن درب ورودی کرده و در ادامه با استفاده از یک کلید به باز کردن قفل واحد مورد هدف درب پرداخته و دست به سرقت می‌زده است.

 

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از بازکردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحد های مجتمع، تعمیر کار و تاسیساتی به درب منازل می‌آیند اجتناب کرده و قبلا از شناسایی و اطمینان خود از آنها اطمینان حاصل کنند.

 

وی ادامه داد: بهتر است حفاظت فیزیکی منزل را کامل کرده و ضمن استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره‌ها، درب ضد سرقت نصب کنند.

 

قربانی، این تصور که سرقت منزل در نیمه های شب انجام می شود را نادرست خواند و گفت: بیشترین سرقت های منزل از غروب آفتاب و از اوایل شب تا نیمه شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------