آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

انفجار مرگبار در بیمارستان میاندوآب + عکس



بر اثر انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان حضرت الزهرای شهرستان میاندوآب یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه صبح شنبه 2 مهرماه، اتصال سیم برق و گرم شدن دستگاه اکسیژن در بخش آی سی یو بیمارستان حضرت فاطمه الزهرای میاندوآب موجب بروز انفجار و آتش سوزی در بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب شد.

 

باقر بهرامی افزود: در اثر وقوع این حادثه از 6 بیمار بستری شده در این بخش یکی از بیمارستان مرد به علت شدت آتش سوزی فوت کرده است.

 

وی ادامه داد: از پنج مصدوم این حادثه که بلافاصله به بیمارستان عباسی منتقل شدند چهار مصدوم وضعیت مناسبی دارند و یکی از مصدومان این حادثه نیز دچار سوختگی شده است.

 

بهرامی اعلام تعداد مصدومان این حادثه به ۲۵ نفر از سوی برخی کانال‌های تلگرامی را تکذیب کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش اطفال این بیمارستان در جنب بخش حادثه دیده «آی.سی. یو» قرار دارد برای امنیت بیشتر ۲۶ کودک بیمار بستری شده به بیمارستان عباسی منتقل شدند.

 

وی افزود: در حال حاضر تمامی اقدامات کنترل و تمهدیدات لازم برای تامین امنیت بیمارستان و کادر این بیمارستان انجام شده و ۲۶ کودک بیمار نیز مجدد به بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب بازگردانده شدند.

 

بهرامی با بیان اینکه فعالیت عادی بیمارستان فاطمه زهرا (س) به وضعیت عادی بازگشته است، تصریح کرد: جزییات بیشتر این حادثه در دست بررسی و به این منظور نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی شخصا برای بررسی بهتر راهی میاندوآب شده است 

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث, بیمارستان میاندوآب

  

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث, بیمارستان میاندوآب

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث, بیمارستان میاندوآب

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث, بیمارستان میاندوآب

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------