ربودن دو خواهر به‌دلیل جواب منفی به خواستگاری!



فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاومنت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ ابوذر قربانی در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شب گذشته یک خانواده تبعه افغان با مرکز فوریت‌های پلیسی این شهرستان مبنی بر ربودن دو خواهر ۱۷ و ۶ ساله از این خانواده ، موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آکاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به محل عزیمت و ضمن بررسی صحنه و انجام تحقیقات محلی و با استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخهایی دست یافتند.

 

  فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان سه نفر بوده که دونفر از آنها از اقوام دور این دو خواهر و یک نفر دیگر راننده آژانس بوده که در ربایش با آن دونفر همکاری داشتند.

 

قربانی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی طی هماهنگی با مقام قضایی پس از شناسایی راننده آژانس را بازداشت و محل اختفای ربایندگان را در شهرستان فیروزکوه شناسایی و به محل اختفای آنان مراجعه ولی به هنگام حضور متوجه می شوند که به محل دیگری نقل مکان کردند.

 

این مقام انتظامی ادانه داد: پس از انجام تحقیقات کارآگاهان در محل اخفای آنان و بررسی بیشتر، محل اختفای بعدی ربایندگان را در شهرستان ساوه شناسایی و بالافاصله به محل مراجعه که خوشبختانه دو خواهر ربوده شده در محل شناسایی و آزاد شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: این دو خواهر در لحظات اولیه اعلام کردند پس از اطلاع  مامورین از محل اختفای آنان ربایندگان از محل متواری شدند. علت و انگیزه ربایش این دو خواهر عدم قبول خواستگاری ربایندگان بوده که منجر به ربایش این دوخواهر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------