دستگیری 2 عامل کودک‌آزاری دختر 5ساله سمنانی



رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو نفر در خصوص پرونده کودک آزاری در سمنان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیل حداد بااعلام این خبر اظهار کرد: بعد از عیادت از کودک ۵ ساله سمنانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، تحقیق در این خصوص آغاز شد.

 

وی ادامه داد: چند روز پیش گزارشی از سوی یکی از بیمارستان‌های سمنان مبنی بر پذیرش یک کودک ۵ ساله که آثار جراحات زیاد و سطحی داشت به پلیس سمنان رسید که پلیس بلافاصله با گرفتن دستور قضایی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد خانواده این کودک در اثر استفاده نابجا از ابزار تنبیه بدنی، به‌جای راهکارهای تربیتی درست، باعث ایراد صدمه به این کودک خردسال شده‌اند که در این رابطه دو نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی هستند.

 

حداد افزود: بهتر است خانواده‌ها با فرا گرفتن آموزش‌های اولیه و دریافت مشاوره از راهکارهای تربیتی درست ، بجای تنبیه بدنی استفاده کنند.

 

در عیادت امروز از این کودک علاوه بر مسئولان انتظامی، بینایی مدیر کل اجتماعی فرهنگی استانداری و دکتر کرک آبادی مدیرکل دفتر امور بانون و خانواده استانداری نیز حضور داشتند.

 

به گزارش ایسنا در این حادثه که خبر آن پیشتر در رسانه و شبکه‌های اجتماعی و از جمله ایسنا نیز رسانه‌ای شد دختری پنج ساله به نام سارینا از سوی برخی نزدیکان و خانواده مورد آزار قرار گرفته بود. به گفته مسئولان در زمان انتقال این کودک به بیمارستان امیرالمومنین سمنان، آثار جراحات و سوختی در بدن کوچک سارینا کاملا مشهود بود و وی را در آستانه خفگی به بیمارستان تحویل بیمارستان داده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------