حکم اعدام برای زنی که مادرشوهر خود را بعد از اطلاع یافتن از رابطه اش با مرد غریبه کشت



عروس خیانتکار وقتی فهمید مادرشوهر به راز سیاهش پی برده است با همدستی مرد شیطان صفت، پیرزن را با طرح نقشه‌ای به قتل رساندند و جسدش را داخل یک چاه انداختند.

به  گزارش ایران ؛این زن و مرد خیانتکار صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و هر دو به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم شدند.

 

ماجرا در سال 89 با ناپدید شدن مادرشوهر 65 ساله در قزوین آغاز شد و کارآگاهان که سرگرم تحقیق بودند به عروس این زن سالخورده ظنین شدند و به بازجویی از او پرداختند.

 

این زن جوان که ابتدا ازسرنوشت مادرشوهرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، وقتی پی برد پلیس به پیامک‌هایش دست یافته و راز رابطه شیطانی او با «ناصر»- 36 ساله- بر ملاشده است در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز قتل را فاش کرد.

 

این زن صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: «چند وقتی بود که با مردی به‌نام ناصر رابطه پنهانی داشتم. یک روز که این مرد به خانه ما آمده بود مادر شوهرم متوجه ماجرا شد و من که بشدت ترسیده بودم موضوع را با ناصر درمیان گذاشتم. با همدستی او نقشه قتل مادرشوهرم را کشیدیم. به این ترتیب که ابتدا مادر شوهرم را به بیرون از خانه کشاندیم و او را به بیابانی در منطقه مرزداران تهران بردیم و خفه‌اش کردیم و بعد هم جسدش را داخل یک چاه انداختیم. البته من او را نکشتم بلکه ناصر مرتکب قتل شد.

 

بعد ناصر در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: من رابطه با «مریم» را قبول دارم اما نقشه قتل مادر شوهرش را خود او کشید و پیرزن را خفه کرد و من فقط جسد را داخل چاه انداختم. قاضی عبداللهی و قاضی واعظی پس از مشورت بایکدیگر این زن و مرد را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس محکوم کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------