تائید ربودن یک دختر در شرق ایرانشهر



رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد اصل موضوع ربودن یک دختر را تکذیب نمی‌کنم، موضوع رخ داد، اما نه آنطور که در رسانه‌ها منتشر شده است. 

به گزارش  ایسنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع خبرنگاران با تائید ربایش یک دختر در ایرانشهر ادامه داد: این دختر در ایرانشهر ربوده شده و این قضیه مربوط به روز سه‌شنبه قبل از عید فطر است که متهم روز چهارشنبه بازداشت شد. دو پرونده برای این موضوع تشکیل شده؛ یک پرونده در دادسرای ایرانشهر با موضوع آدم‌ربایی و یک پرونده در دادگاه کیفری یک ایرانشهر در موضوع تجاوز به عنف.

 

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: فعلا متهمانی که تحت تعقیب قضایی قرار دارند چهار نفر هستند که یک نفر دستگیر شده و سه نفر تحت تعقیب قرار دارند.

 

خودروی متهمان توقیف شد. در این خودرو آثار و ادوات جرم از جمله چشم‌بند‌ها و نقاب‌ها هم کشف شده، اما تعداد اینها که سه نفر بوده‌اند یا چهار نفر هنوز برای ما ثابت نشده، اما از دو نفر بیشتر بوده‌اند، حتی سیمکارتی که متعلق به خانمی بوده که شکایت کرده در خودرو بوده است.

 

وی افزود: در حال حاضر شاکی تجاوز به عنف سه خانم هستند از این سه نفر یک نفر به پزشکی قانونی مراجعه و پزشکی قانونی هم تجاوز به وی را تائید کرده است. آن دو نفر دیگر به هر دلیل راضی نشده‌اند به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

 

حمیدی ادامه داد: اگر در ادامه تحقیقات ثابت شود که بین دخترخانم شاکی و متهم ارتباطات دوستانه سابقه داشته حالا چه پیامکی، تلفنی و حضوری و رفت و آمدی باهم داشته‌اند که آن ارتباطات سبب این موضوع شده، آن زمان دادگاه به گونه‌ای دیگر با متهم برخورد می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------