کارگر مصدوم حریق کارخانه خمین فوت کرد/تعداد کشته ها به سه نفر رسید



مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: با فوت کارگر مصدوم شده در حریق یک واحد صنعتی تولید مواد شیمیایی در خمین، آمار کشته‌های این سانحه به سه نفر رسید. 

حمید غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع آتش سوزی روز گذشته (جمعه 29 تیرماه) بر اثر انفجار مخازن بنزن شرکت تولیدی و شیمیایی پویان صنعت در شهرک صنعتی خمین اظهار کرد: در این حادثه دو نفر در دم جان سپردند و تنها مصدوم این سانحه که به بیمارستان منتقل شده بود به دلیل شدت بالای سوختگی، صبح امروز فوت کرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: به دنبال حریق مواد شیمیایی در این واحد صنعتی و آلودگی هوای ناشی از آن، برای تنی چند از کارگران نیز مشکل تنفسی پیش آمد، اما استنشاق هوا و گازهای آلوده به حدی نبوده است که نیاز به اعزام افراد به بیمارستان باشد.

 

غیاثی در پاسخ به این پرسش که میزان خسارت وارده به این شرکت چقدر است، اظهار کرد: در خصوص میزان خسارت وارده هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم که پس از برآورد لازم اعلام خواهد شد.

 

وی در خصوص علت آتش سوزی نیز گفت: این شرکت نیمه فعال بوده و بیشترین فعالیت آن کارهای عمرانی و تاسیساتی است، اما به نظر می‌رسد به دلیل انجام فعالیت تاسیساتی این حادثه تلخ اتفاق افتاده باشد، گرچه کارشناسان در حال بررسی علت دقیق و اصلی بروز سانحه هستند.

 

وی تصریح کرد: به دلیل فعالیت این شرکت در حوزه تولید مواد شیمیایی این کارخانه مجهز به تاسیسات ایمنی بوده است، اما به دلیل شدت انفجار امکان استفاده از تجهیزات ایمنی مستقر در شرکت وجود نداشته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------