دستگیری کارمند متخلف در یکی از بانک‌های شیراز/ برداشت از حساب مشتریان



مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک‌ها با ترفند خاصی از حساب برخی مشتریان مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های شیراز خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، بیش از 15 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

 

‌به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس استان فارس سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند‌.

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک‌ها با ترفند خاصی از حساب برخی مشتریان مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

 

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را در شیراز شناسایی و دستگیر کردند‌.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات پلیس به اختلاس مورد نظر اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به دادسرا با حکم مراجع قضایی روانه‌ی زندان شد.

 

به گزارش ایسنا، سایت پلیس استان فارس روز یکشنبه ۳۱ تیرماه نیز خبری در خصوص شناسایی و دستگیری یک کارمند بانک که مبلغ ۹ میلیارد ریال اختلاس کرده بود، منتشر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------