بازداشت برادران گوشی قاپ با هوشیاری مالباخته



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از بازداشت دو برادر گوشی قاپ در شرق تهران خبر داد. 

به گزارش مهر، سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو با اشاره به بازداشت سه سارق گوشی قاپ گفت: روز ۳۱ تیر ماه سال جاری بود که ماموران تجسس این کلانتری در جریان یک فقره سرقت از نوع گوشی قاپی قرار گرفتند. شاکی در اظهارات خود مدعی بود راکب موتور سیکلت سواری به همراه فردی که ترک نشینش بود از او گوشی اش را قاپیده اند و او در صحبت هایش نوع موتور سیکلت را NS اعلام کرد.

 

وی در ادامه گفت: تعدادی از ارقام پلاک این موتورسیکلت توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود و براساس تحقیقات صورت گرفته مشخص بود که این موتورسوار چند باری نیز در همین محدوده ها سرقت هایش را به صورت سریالی انجام داده است.

 

سرهنگ بهرامی افزود: نیروهای تجسس کلانتری به دنبال کشف ردی برای بازداشت متهمان بودند که یکدفعه ساعاتی پس از وقوع سرقت شاکی دوباره به کلانتری آمد و مدعی شد که شماره پلاک موتورسیکلت سارقان را به دست آورده است.

 

وی افزود: شاکی مدعی بود وقتی از کلانتری بیرون رفته بود در میانه راه به خانه اش با یک موتورسیکلت از نوع NS روبرو می شود که با بررسی موضوع متوجه می شود سارقان بر آن سوار هستند و به این صورت با کرایه کردن یک موتورسیکلت به دنبال متهمان می افتد و وقتی که به محل می رسد درحالیکه متهمان قصد داشتند به مخفیگاه خود وارد شوند او به سراغ سارقان رفته و از آنها می خواهد گوشی اش را بدهند که متهمین او را با استفاده از چاقو تهدید می کنند و می گویند اگر از اینجا نروی می کشیمت.

 

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو در ادامه گفت: با ثبت این موضوع در پرونده شاکی شماره پلاک به دست آمده از سارقان را که در میانه راه آن را یادداشت کرده بود در اختیار ماموران تجسس کلانتری قرار می دهد و با هماهنگی قضایی ماموران به خانه فردی که مالک موتور سیکلت بوده است مراجعه می کنند و این فرد دو سارق اصلی را که دو برادر ۲۳ و ۲۱ ساله بودند، به پلیس معرفی می کند.

 

گفتنی است در بررسی های تکمیلی مشخص شد هم مالک موتورسیکلت و هم دو فرد دستگیر شده سارقان گوشی قاپ هستند که به این موضوع اعتراف کرده و دو نفری که آن روز سوار بر موتورسیکلت گوشی شاکی مذکور را زده اند همان دو برادر بوده اند که برادر ۲۳ ساله، چندین بار توسط پلیس بازداشت شده و یکبار هم سابقه زندان رفتن داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------