کشف تانکر حاوی 31 هزار لیتر بنزین هواپیما در شهرری



متهم دستگیر شده قصد داشت این تانکر را از انباری در شهرری به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کند که در شهرستان پاکدشت اقدام به فروش هزار و 800 لیتر از این بنزین هم کرده بود که در همان مکان شناسایی شد. 

مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف تانکری حاوی ۳۱ هزار لیتر سوخت بنزین هواپیما در انبار شهرری خبر داد.

 

علی اکبر حقانی در مصاحبه تلفنی با صداوسیما افزود: متهم دستگیر شده قصد داشت این تانکر را از انباری در شهرری به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کند که در شهرستان پاکدشت اقدام به فروش هزار و 800 لیتر از این بنزین هم کرده بود که در همان مکان شناسایی شد. 

 

وی گفت: علاوه بر توقیف تانکر، خریدار و فروشنده این هزار و 800 لیتر بنزین هم دستگیر شدند و پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت ارسال شد.حقانی افزود: شعبه اداره تعزیرات پاکدشت بابت فروش این هزار و 800 لیتر متهم را حدود 100 میلیون ریال به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد و این تانکر هم دراختیار انبار شرکت نفت قرار گرفت. مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران درخصوص نحوه بارگیری این 31 هزار لیتر سوخت هم گفت: ظاهراً پلمب های شرکت نفت محکم نبوده به نحوی که متهم با یک شلنگ این سوخت را به تانکر منتقل کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------