آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راننده مست جان 5 کارگر را گرفت



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین جزئیات تصادف امروز یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و جان باختگان پنج نفر از کارگران فضای سبز شهرداری تهران به دلیل شدت برخورد خودروی یادشده با آنها خبر داد. 

به گزارش فارس، سردار محمدرضا مهماندار از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: ساعت 6:40 صبح امروز یک دستگاه خودروی 206 که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

 

وی افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با 6 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند.

 

مهماندار گفت: متأسفانه در اثر این برخورد 3 نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که ۲ نفر از آنها نیز در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. شدت ضربه تا حدی بوده که 2 نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که 3 نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

 

این مقام انتظامی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------