اعتراف مردافغانی:به اوگفتم یا با من ازدواج کن،یا 28میلیونم را پس بده یا می کشمت/گفت هرکارمیخواهی بکن



پاییز سال ۹۶ جنازه خونین یک دختر جوان در ساختمانی نیمه ساز در شهرری پیدا شد. شواهد نشان میداد این دختر با ضربات متعدد چاقو کشته شده است .جنازه دختر ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .

به گزارش رکنا ؛دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان به نام نرگس خبر دادند .نشانه هایی که آنها از دخترشان ارائه دادند با نشانی های قربانی مطابقت داشت.

 

به این ترتیب آنها به سردخانه پزشکی قانونی رفتند و جنازه دخترشان را تحویل گرفتند .پلیس با بررسی تماس های تلفنی دختر جوان به رابطه وی با یک مرد افغان به نام محمد پی برد و به ردیابی او پرداخت اما محمد که تا چند روز قبل در ساختمان نیمه ساز کارگر بود همزمان با کشته شدن دختر جوان به محل نامعلومی گریخته بود.

 

به این ترتیب فرضیه جنایت از سوی محمد قوت گرفت و او یک هفته بعد در حالی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت شد.

 

مرد جوان به قتل  اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: حدود ۸ ماه قبل با نرگس در خیابان آشنا شدم .من به او گفتم افغان هستم و در ساختمان نیمه ساز کار می کنم. او هم قبول کرد تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم. نرگس در مدت این ۸ ماه حدود ۲۸ میلیون تومان به بهانه‌های مختلف از من پول گرفت. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم و قرار بود به زودی به خواستگاری اش بروم اما یکباره از ازدواج با من منصرف شد. نرگس میگفت خودش کار مناسبی پیدا کرده و ماهانه دو میلیون تومان حقوق دارد. به همین خاطر دلیلی برای ازدواج با من ندارد .او می خواست رابطه دوستانه اش را با من به هم بزند.

 

این مرد ادامه داد :من بارها از او خواستم  اجازه دهد به خواستگاری اش بروم اما قبول نکرد. به همین خاطر یک روز او را به ساختمان نیمه ساز دعوت کردم . با جدیب صحبت کردم و خواستم تا ۲۸ میلیون تومان مرا پس دهد ، در غیر این صورت او را میکشم .او با خونسردی جوابم را داد و گفت هر کاری می خواهم انجام بدهم. رفتارهای سرد نرگس باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و با چاقو به جانش بیافتد.من چند ضربه چاقو به او زدم ولی وقتی غرق خون روی زمین افتاد و جان سپرد پشیمان شدم. من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر وسایلم را جمع و ساختمان نیمه ساز را ترک کردم. من قصد داشتم به افغانستان برگردم که دستگیر شدم.

 

مرد افغان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است مرد افغان به زودی از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------