جزئیات انفجار در مجموعه ورزشی انقلاب و جان باختن چند نفر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
انفجار در محوطه مجموعه ورزشی انقلاب در حالی منجر به کشته شدن سه نفر از کارگران شد که هنوز دلایل دقیق این انفجار مشخص نشده است. 

به گزارش مهر، شامگاه سه شنبه با اتفاقی تلخ همراه بود که جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار دارد؛ چرا که انفجاری در بخش موتورخانه و تاسیسات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مجموعه ورزشی انقلاب رخ داد و منجر به آتش سوزی و جانباختن چند نفر شد.

 

این انفجار تا حدی شدید بود که ساختمان های اطراف محل حادثه را لرزاند اما دلخراشی آن جایی بود که منجر به جان باختن سه نفر از کارگرانی شد که در محوطه مشغول به خدمت بودند.

 

ساعت ها از انفجار حادثه شده اما هنوز دلایل دقیق وقوع آن مشخص و اعلام نشده این در حالی است که بنابر اعلام روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب، دقایقی پس از انفجار شامگاه سه شنبه عوامل مجموعه ، مدیرعامل شرکت توسعه ، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و نیز مأموران آتشن‌شانی و عوامل نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر و اوضاع را تحت کنترل گرفتند. 

 

البته صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اینچنین اعلام کرده که اقدام برای در مدار قرار گرفتن چیلر هوایی تعمیر شده توسط پیمانکار در محیطی که نشتی گاز داشته و اتصال به برق داشته، علت انفجار بوده است با این حال اما هنوز  گزارش دقیق کارشناسی آتشنشانی در مورد علت وقوع این حادثه اعلام نشده است.

 

جالب اینکه مسئولان مربوطه هم واکنشی به موضوع نداشته اند. در این زمینه حتی تماس خبرنگار مهر برای پیگیری موضوع از مدیریت شرکت توسعه و اماکن ورزشی بی نتیجه ماند. 

 

آتش سوزی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حالی رخ داده که این آکادمی محل اردوی برخی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی است. البته اعلام شده که در این حادثه، آسیبی متوجه هیچ یک از ورزشکاران نشده است اما از کارگران پیمانکار تاسیسات آکادمی ملی المپیک که به خاطر وقوع حادثه جان خود را از دست دادند و خانواده های آنها نباید داغدار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------