پیدا شدن جسد دختر کرجی در سطل زباله



آذر سال گذشته ناپدید شدن زن جوانی به پلیس فردیس گزارش شد. مرد میانسال در تماس با پلیس گفت: دخترم صبح امروز برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشته است.

به گزارش نوداد، با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن فرنگیس آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس فردیس مشخص شد زن جوان آخرین بار با مردی به نام هوشنگ دیده شده است.با به دست آمدن این سرنخ بررسی ها برای دستگیری هوشنگ ادامه یافت.

 

هنوز چند روزی از ناپدید شدن فرنگیس نگذشته بود که مأموران شهرداری فردیس داخل یک سطل زباله جسد زنی را پیدا کردند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.

 

از آنجایی که مشخصات جسد کشف شده با مشخصات فرنگیس مشابهت داشت از خانواده او خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند. بدین ترتیب مشخص شد مقتول همان فرنگیس است.در ادامه بررسی ها کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که هوشنگ نیز در خانه ای در جنوب پایتخت زندگی می کند.

 

بنابراین مأموران راهی تهران شده و با هماهنگی با بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران مرد جوان را دستگیر کردند. هوشنگ در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد و گفت: من فرنگیس را نکشته ام. آن زمان پرایدی داشتم که با آن در مسیر فردیس و کرج مسافرکشی می کردم. فرنگیس یکی از مسافرانم بود و چند باری او را به صورت اتفاقی به محلی که می خواست رساندم.

 

آخرین بار هم به عنوان مسافر سوار ماشینم شد و پس از رساندن او به مقصد دیگر او را ندیدم. چند وقت بعد هم به خاطر مشکلات مالی پرایدم را فروختم و به تهران آمدم و به عنوان پیک موتوری مشغول به کار شدم. تا زمانی هم که دستگیر شدم نمی دانستم که فرنگیس مرده است.

 

باتوجه به اینکه محل جنایت در فردیس رخ داده بود به دستور بازپرس محسن مدیر روستا پرونده برای تحقیقات زیادتر به دادسرای محل ارجاع شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------