افشاگری تازه از فاجعه تلخ غرق شدن دو فوتبالیست ایرانی در گرجستان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
حسین کاربخش پدر یکی از فوتبالیست‎هایی است که جان خود را از دست داد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ فاجعه غرق شدن دو فوتبالیست ایرانی که در قالب یک سفر توریستی اما به نام فوتبال، به گرجستان سفر کرده بودند، همچنان جزو تیتر رسانه‌هاست. مدرسه فوتبال این بازیکنان تصمیم گرفت تا آنها را به چنین سفری ببرد اما بدون اینکه نظارت دقیقی داشته باشد. در نهایت دو بازیکن از این تیم در یک دریاچه‌ای که شنا در آن ممنوع بوده، غرق شده و جان خود را از دست دادند.

 

حسین کاربخش پدر یکی از این بچه ها امروز به خبرورزشی گفته است: «یکی از بچه‌ها برایمان تعریف کرده که در آب واترپلو بازی می کردندو توپ کمی دورتر می افتد. پسر من و محمدحسین می روند توپ را بیاورند. یکی از بچه ها به اسم متین هم شناکنان می رود. او جلوتر می رود و توپ را می آورد اما زیر پایش خالی می شود. به بچه ها می گوید برگردید اینجا خطرناک است. او شناکنان برمی گردد ولی پسر من و محمدحسین زیرپایشان خالی می شود.

 

متین برمی گردد که بچه ها را نجات دهد خودش هم گرفتار می شود. مترجمی که آن اطراف مشغول به راه کردن بساط جوجه کباب بود از راه می رسد و متین را بیرون می آورد ولی تا دوباره به آب برمی‎گردد دیگر اثری از بچه ما نمی‌بیند.» او درباره دستگیری عاملان این فاجعه تلخ می گوید: «مدیر و رئیس مدرسه فوتبال دستگیر شده اند. مترجم بچه ها در گرجستان هم دستگیر شده. او گفته من مقصرم که بچه ها را به آن منطقه بردم ولی به خدا تک و تنها بودم.»  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------