پسر پرده از قتل پدر برداشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,متهم به قتل پدر
فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان از قتل پدر خانواده به دست پسر و دو همدست دیگرش خبر داد.

 سرهنگ «علی اکبر بای» در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اوایل مرداد امسال با سقوط یک دستگاه خودرو به دره ای در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، جسد سوخته یک مرد نیز در خودرو پیدا شد. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و برخی شواهد که حکایت از عمدی بودن این اتفاق داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

در تحقیقات اولیه، فرزند این فرد که در لحظه حادثه همراه وی بوده، گفته بود که پدرم به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو به سمت دره منحرف شد اما من توانستم به موقع از خودرو بیرون بپرم. سرهنگ بای بیان کرد: پلیس با شنیدن اظهارات مشکوک پسر متوفی و بررسی صحنه حادثه، موفق شد با استفاده از شگرد‌های پلیسی پرده از راز جنایت بردارد.

 

فرمانده انتظامی رامیان افزود: پسر جوان که در مقابل شواهد چاره‌ای جز اعتراف به قتل پدر نداشت، اقرار کرد با توطئه نامادری و همسر خود، پدرش را به قتل رسانده و در تشریح نحوه ارتکاب قتل نیز گفت که ابتدا با خوراندن قرص خواب، پدر را مسموم کردیم و سپس با ضربه به سر، او را به قتل رساندیم و برای فرار از قانون اقدام به صحنه سازی کردیم. فرمانده انتظامی شهرستان رامیان ادامه داد: قاتل و  دو همدستش دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------