مسسمومیت اهالی یک روستا در خراسان



55 نفر از اهالی شمال شرق روستای صندل‌آباد، روستایی در حومه شهر بجنورد بامداد روز گذشته دچار مسمومیت شدند و از ابتدای صبح با ورود دادستان عمومی و انقلاب بجنورد به این موضوع، تیم های پزشکی و دستگاه های متولی برای کنترل سلامت مردم و بررسی علت این حادثه وارد عمل شدند.

 به گزارش خراسان ؛صبح روز گذشته در پی اعلام مسمومیت اهالی دو کوچه امید و دو چنار روستای صندل آباد، دادستان بجنورد به این موضوع ورود کرد و با فراخواندن دستگاه های علوم پزشکی، نیروی انتظامی و آب و فاضلاب روستایی خواست تا ضمن کنترل بهداشت مردم درباره چرایی این موضوع تحقیق و آن را اعلام کنند.

 

گزارش خبرنگار ما که به کالبد شکافی چرایی این اتفاق پرداخت حاکی است، در پی دستور قضایی بلافاصله تیم های بهداشت بررسی اماکن توزیع مواد غذایی و منابع آب مورد استفاده مردم را آغاز کردند. بیمارستان معین با دستور رئیس مرکز بهداشت بجنورد مشخص شد و افراد مسموم با نظر پزشکان متخصص مستقر در محل توسط آمبولانس ها به بیمارستان تعیین شده منتقل شدند.

 

همچنین منبع آب مورد استفاده اهالی قطع و با تانکرهای آب و فاضلاب روستایی آب رسانی به مردم آغاز شد. در پی حضور خبرنگار ما در این روستا افرادی که دچار مسمومیت شده و تحت مداوا قرار گرفته بودند اسهال، سردرد، بی حالی و شکم درد را مهم ترین علایم مسمومیت خود بر می شمردند. اگرچه هنوز از سوی کارشناسان و مقام‌های مسئول هیچ‌گونه اظهار نظری نشده است اما برخی اهالی این روستا آلودگی آب منبع روستا را عامل احتمالی مسمومیت اهالی دو کوچه این روستا می دانستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------