آزار و اذیت دختر جوان به بهانه مشاوره درسی/برای دیدن «کلکسیون کلاه و شکلات» به خانه مشاور رفت



معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت جنسی خبر داد که در آن متهم در پوشش ارائه مشاوره درسی اقدام به آزار و اذیت خانمی جوان کرده است.

 به گزارش میزان؛سرهنگ علی ولیپور گودرزی، گفت: در ۱۱ مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری ۱۰۲ پاسداران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا ۳۰ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

 

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود شش ماه پیش در شبکه اینستاگرام با شخصی به نام همایون آشنا شدم؛ طی این مدت از ایشان در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می‌گرفتم تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره‌ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد؛ از همایون شماره کارت عابربانک خواستم تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کنم، اما از من خواهش کرد تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کنم و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری به من داد تا پول را برایش ببرم.

 

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه به در منزل همایون رسیدم وی به بهانه‌ی اینکه در منزل خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آنرا به من دارد، مرا به داخل خانه اش دعوت کرد، اما زمانیکه وارد خانه شدم ناگهان وی از این فرصت سوء استفاده کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون (۳۵ ساله) در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی به خبرنگار میزان گفت: متهم در تحقیقات بعمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکی اعتراف و پس از صدور قرار قانونی، برای سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------