برخورد شدید پراید با کامیون 6 نفر مصدوم شدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس هلال احمر کاشمر از برخورد شدید پراید با کامیون و مصدومیت 6 نفر خبر داد.

 احمد رضا پور در گفت‌وگو با ایسنا- با بیان اینکه این حادثه ساعت دو بامداد یکم شهریورماه و در کیلومتر پنج محور بردسکن به خلیل‌آباد رخ داد و اظهار کرد: پس از تماس با هلال احمر در ساعت 2.15 دقیقه صبح بلافاصله نیروهای امداد رسان به محل اعزام و پس از 10 دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

 

وی با اعلام اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و تریلی رخ داده که در این حادثه، تعدادی مصدوم شده بودند، عنوان کرد: عدم رعایت فاصله طولی از سمت راننده پراید و برخورد از پشت علت این حادثه بوده است.

 

رضاپور با بیان اینکه پس از حادثه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از هلال احمر کاشمر و بردسکن به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: تمامی شش نفر مصدوم شده که سرنشینان خودروی پراید بودند راهی بیمارستان شدند.

 

رئیس هلال احمر کاشمر با بیان اینکه 6 مصدوم با همکاری اورژانس و آمبولانس های هلال احمر به مرکز درمانی حضرت ولی عصر(عج) شهرستان  بردسکن انتقال داده شدند، گفت: دو نفر از سرنشینان خودروی پراید که در داخل خودرو گیرافتاده بودند با کمک نیروهای هلال احمر عملیات رها سازی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه دو نفر از مصدومین توسط پایگاه جاده ای کندر جمعیت هلال احمر کاشمر و هلال احمر بردسکن و چهار نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند، بیان کرد: حال مصدومین خوب گزارش شده و مورد حادی نداشته اند.

 

رضاپور با اشاره به اینکه چون خودروی پراید بیش از ظرفیت مجاز سرنشین داشت، این خود موجب تشدید مصدومیت افراد شده بود، از مسافران خواست با توجه به سفرهای تابستانی ضمن رعایت فاصله طولی اصول ایمنی را در جاده ها رعایت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------