جن‌گیر شیاد، طلاهای مردم را می‌گرفت تا جن را از آنها دور کند و می‌گفت جن طلاها را برد!



رئیس ‌پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زنی که به بهانه جن‌گیری، بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از شش نفر کلاهبرداری کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

 کیهان نوشت:سعید سلیمیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری زن رمالی از وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 

وی افزود: فرد مال‌باخته در تحقیقات پلیس عنوان داشت، مدتی بود که با مشکلات حادی در زندگی مواجه بودم تا اینکه به وسیله یکی از دوستانم با زن رمالی آشنا شدم که به من گفت در منزل شما جن وجود دارد و باید به آنجا بیایم و آن را خارج کنم.وی گفت: وقتی زن رمال به منزل این فرد مراجعه و طلا، جواهرات و‌اشیای عتیقه او را دید، عنوان کرد که باید آنها را به من بدهید تا آنها را به منزل خود برده و سر فرصت جن را از آنها خارج کنم که شاکی نیز به گفته او عمل کرد اما بعد از مدتی که برای پس گرفتن اموال خود به این زن مراجعه می‌کند، وی عنوان می‌دارد که طلا و جواهرات شما را جن با خودش برده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان با یک کار علمی و پلیسی دقیق زن رمال را به همراه همدست خود دستگیر و از مخفی‌گاه آنان پنج کیلو و 750 گرم طلا، سه کیلو و 500 گرم نقره، 20 سکه بهار آزادی، ظروف مسی و‌اشیای عتیقه به ارزش 30 میلیارد ریال را کشف کردند.

 

سلیمیان، یادآور شد: متهم برای اعتماد سازی طعمه‌های خود داروهایی را به آنان می‌داد تا جن را از بدنشان بیرون کند اما به گفته مال‌باختگان با خوردن این داروها نه تنها مشکل‌شان حل نشده بلکه دچار حمله‌های شدید عصبی شده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------