زن صیغه ای قربانی بدهی 45 میلیونی/پرنیان به جای اینکه قرضش را بدهد اصرار به عقد دائم داشت



مرد متأهل که پس از درگیری با همسر صیغه‌ای‌اش او را در خودرو خفه کرده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد.

 به گزارش ایران؛رسیدگی به این پرونده از آبان پارسال به‌دنبال ناپدید شدن دختر جوانی به نام پرنیان آغاز شد. با مراجعه خانواده او به اداره پلیس تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی برای یافتن وی تشکیل شد.

 

خیلی طول نکشید که جسد دختر جوان حوالی شهرک اندیشه در شهریار کشف شد.

 

در حالی که کارآگاهان به‌دنبال ردپای عامل قتل بودند مردچهل وسه ساله‌ای خودش را به اداره پلیس معرفی کرد وگفت که پرنیان را به قتل رسانده است. با اعتراف این متهم کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد وصبح دیروز فرید از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی قربانزاده انتقال یافت تا محاکمه شود.

 

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت ودر شرح ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: پرنیان صیغه من بود. چند ماه بعد او چهل وپنج میلیون تومان از من برای سرمایه‌گذاری در یک شرکت قرض کرد. یک سالی گذشت اما او پولم را پس نمی‌داد این آخری‌ها هم موضوع ازدواج دائم را مطرح کرده بود ومی‌گفت باهم ازدواج کنیم من می‌خواهم صاحب فرزند شوم... من هم که خودم زن و بچه داشتم نمی‌توانستم خواسته او را اجابت کنم و با این حرف‌ها می‌خواست پولم را ندهد.

 

روز حادثه داخل خودرو نشسته بودیم که درگیر شدیم و او را خفه کردم جسدش را به شهریار بردم ودر حاشیه شهر انداختم وپا به فرار گذاشتم اما خیلی زود پشیمان شدم وخودم را به پلیس معرفی کردم.

 

پس از اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------