ریزش معدن زغال‌سنگ «آب‌نیل» 1 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت



مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ریزش معدن زغال‌سنگ آب‌نیل خبر داد و بیان کرد: متاسفانه در این حادثه 8 نفر کشته و زخمی شدند.  

دکتر "محمد صابری" در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: این حادثه روز گذشته 25 شهریورماه در ساعت 15 و 43 دقیقه به‌وقوع پیوست.

 

وی معدن آب‌نیل واقع در جاده بی‌بی‌حیات را محل این حادثه اعلام کرد و افزود: در این حادثه دو نفر از مصدومین درمان سرپایی در محل، سه مصدوم به بیمارستان توسط اورژانس115 منتقل شدند و دو مصدوم پس از حادثه توسط خودرو شخصی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز تاسف از جان باختن یک تن در این حادثه عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه یک فرد 35 ساله کشته شده است.

 

وی با بیان این مطلب که مصدومین به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده‌اند، تصریح کرد: تمامی مصدومان ایرانی و رنج سنی آنها بین 32 تا 40 سال است و در حال حاضر هر پنج مصدوم در اورژانس بستری هستند، یک نفر در حال ترخیص و از چهار مصدوم باقیمانده دو مصدوم به دلیل تروما به پا احتمال عمل جراحی دارند و سایر مصدومان مشکل خاصی ندارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------