مرگ جوان ۱۸ ساله بجنوردی در چادر مسافرتی



بجنورد- فرمانده انتظامی بجنورد گفت: بردن زغال آتش در چادر مسافرتی جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ و پدر را به بیمارستان فرستاد. 

به گزارش مهر، سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: صبح امروز سه شنبه در تماسی بامرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گاز گرفتگی در چادر مسافرتی، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه در حاشیه شهر بجنورد  اعزام و مشخص شد دو نفر در داخل چادر مسافرتی بیهوش افتاده‌اند.

 

پاکدل اضافه کرد: این ۲ نفر که پدر و پسر بودند شب گذشته برای گرم کردن خود اقدام به بردن زغال آتش به داخل چادر کرده بودند که بر اثر گاز گرفتگی و استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار خفگی شده اند.

 

وی ادامه داد: جوان ۱۸ ساله  قبل از رسیدن ماموران فوت شده بود و پدرش بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که خوشبختانه از مرگ نجات یافت.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد : این پدر و پسر، در زمین کشاورزی به علت سردی هوا و گرم کردن خودشان در داخل چادر مسافرتی زغال آتش برده بودند.

 

پاکدل تاکید کرد: باتوجه به پیش رو بودن شب های سرد چنانچه فردی قصد گرم کردن چادر را دارد به‌هیچ عنوان از زغال روشن یا پیک نیک در داخل چادر استفاده نکند، این‌ اقدام بسیار خطرناک و احتمال آتش گرفتن چادر و یا خفگی کسانی که در چادر خواب هستند وجود دارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------