زن جوان و شوهرش از خانه پزشک 5میلیون سرقت کردند و با کتک زدن او40میلیون هم چک گرفتند



چندی قبل مرد جوانی به اداره پلیس آگاهی رفت و از سرقتی عجیب خبر داد. این مرد که خود را پزشک جراح معرفی کرد به افسر پرونده گفت: خانم جوانی بیمار من بود و چند باری به مطبم آمد. یک روز که تلفنی با دوستم درباره فروش خانه‌ام صحبت می‌کردم این خانم که در مطبم بود موضوع را شنید و به من گفت یکی از دوستانش قصد خرید خانه دارد و پولش هم نقد است اگر من موافق باشم و او نیز خانه‌ام را پسندید این معامله سر بگیرد.

 

بدین ترتیب قرار شد روز بعد او و دوستش برای بازدید خانه‌ام به آنجا بیایند. فردای آن روز در ساعت مقرر او و دوستش که خانم جوانی بود به خانه‌ام آمدند و در حال بازدید بودند که ناگهان مرد جوانی هم وارد خانه‌ام شد. وقتی اعتراض کردم او خودش را شوهر همان زن بیمار من معرفی کرد و پس از کتک زدن و فحاشی با کمک دو زن جوان دست و پای مرا بستند و 5 میلیون تومان پول نقد را که در خانه داشتم، سرقت کردند. سپس مرا وادار کردند 4 فقره چک به ارزش هر کدام 10 میلیون تومان هم به آنها بدهم.بعد هم فرار کردند.من هم آنقدر سرو صدا کردم تا همسایه‌ها به کمکم آمدند و موضوع را به پلیس خبر دادیم.

 

پس از این شکایت به دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری زن بیمار آغاز شد. اما کارآگاهان پس از مراجعه به محل زندگی وی دریافتند خانه را تخلیه کرده و گریخته‌اند. بدین ترتیب ردیابی‌ها ادامه یافت تا این‌که صبح دیروز هر سه متهم دستگیر شده و به دادسرا منتقل شدند.

زن جوان در بازجویی‌ها درباره انگیزه خودش از این سرقت گفت: من و همسرم پارسال ازدواج کردیم و در خانه‌ای اجاره‌ای ساکن شدیم. امسال صاحبخانه مبلغ پول پیش خانه و کرایه را دو برابر کرد. ما که چنین پولی نداشتیم تصمیم گرفتیم خانه را خالی کنیم اما هر جا که رفتیم مبلغ اجاره خانه آنقدر بالا بود که توان پرداختش را نداشتیم به همین خاطر آن روز که در مطب دکتر بودم ناگهان این فکر به ذهنم رسید که از او سرقت کنیم می‌دانستم وضع مالی‌اش خوب است و حتماً در خانه پول دارد.

 

بدین ترتیب با اعترافات زن جوان، همسر و دوستش -هر سه متهم- دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------