آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

افزایش مصدومان طوفان "ترامی" در ژاپن



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,طوفان ژاپن
رسانه‌های محلی در ژاپن از افزایش شمار مجروحان طوفان «ترامی» در این کشور خبر دادند.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رسانه‌های محلی طوفان ترامی که روز گذشته (یک‌شنبه) جزیره هونشو را درنوردید بیش از ۱۰۰ مجروح برجا گذاشت و به کشته شدن دست‌کم دو تن دیگر منجر شد.

 

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شد حاکی از مصدومیت ۸۴ نفر و مفقود شدن یک نفر دیگر بر اثر وقوع این حادثه طبیعی بود. هرچند در گزارش‌های جدید مفقود شدن دو نفر بر اثر وقوع این طوفان گزارش شده‌ است.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,طوفان ژاپن

 

طبق اعلام مقامات محلی، برق بیش از ۴۵۰ هزار خانه در توکیو و استان‌های مجاور آن قطع شده و سرعت حرکت باد در برخی از مناطق به بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

 

همچنین به بیش از ۱۲۰ هزار نفر از ساکنان مناطق غربی و مرکزی ژاپن و شمال جزیره هوکایدو دستور داده شده تا خانه‌های خود را تخلیه کنند. امروز (دوشنبه) نیز شرکت‌های هواپیمایی به لغو بیش از ۲۰۰ پرواز داخلی خود اقدام کردند.

 

به گزارش اسپوتنیک نیوز، طوفان ترامی با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت به سمت شمال شرق است و انتظار می‌رود امروز از مناطق شمال شرقی، مرکزی و غربی هونشو عبور کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------