فردین‌های چاقو به دست که مسافران را لخت می‌کردند: از روی معرفت دزدی ‌کردیم



پسر جوان برای خرید فرش دستبافی که عروس خانم برای ازدواج خواسته بود مجبور به دزدی شد.

به گزارش ایران ؛یکشنبه گذشته مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرنشینان یک خودروی پراید شکایت کرد. او گفت: در میدان آزادی منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابل پایم توقف کرد. به غیر از راننده دو سرنشین دیگر هم داشت. سوار ماشین شدم اما بین راه راننده تغییر مسیر داد.

 

وقتی اعتراض کردم دو مرد دیگر با تهدید چاقو و قمه از من خواستند ساکت شوم. آنها پول و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و مرا در کنار بزرگراه رها کردند.با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری در اطراف تهران مواجه شدند. بدین ترتیب طرح کمین اجرا شده و در کمتر از 24 ساعت سرنشینان خودروی پراید شناسایی و دستگیر شدند.

 

متهمان در بازجویی‌ها به زورگیری از مسافران اعتراف کردند.یکی از متهمان در رابطه با انگیزه‌شان از زورگیری‌ها به خبرنگار ما چنین گفت: یکی ازهمدستانم دو ماه دیگر ازدواج می‌کند. چند روز قبل به سراغ‌مان آمد و گفت یکی از شروط ازدواجش تهیه فرش دستباف است. من هم قبول کردم، البته وقتی این شرط را پذیرفتم هزینه فرش دستباف 10 میلیون تومان بود. اما الان با این گرانی قیمت‌ها حدود 50 میلیون تومان شده است.

 

تصمیم داشتیم که تا هر زمانی پول فرش فراهم شد به سرقت هایمان ادامه دهیم. ما خلافکار نیستیم وفقط از روی معرفت و برای حل مشکل دوستمان این کار را انجام دادیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------