محاکمه مرد شیشه ای که به دختر12ساله اش تجاوز کرد



«یسنا» پس از طلاق مادرش مجبور شد با پدر معتادش زندگی کند. طولی نکشید که آنها از شهرستان به تهران آمدند. دختر کوچولو روزهای تلخ زندگی‌اش را در یک مسافرخانه شروع کرد. پدر نامهربان او را برای گدایی با خود به گوشه وکنار خیابان‌ها می‌برد تا پول مواد مخدرش جور شود.

 به گزارش ایران؛دخترک مجبور بود بد اخلاقی‌های پدر معتادش را تحمل کند تا اینکه یک شب پدرمعتاد که به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشت در جنایتی بی‌رحمانه به دخترش تعرض کرد.

 

روز بعد دخترک با کمک یکی از نیکوکاران شهر به اداره پلیس رفت و ماجرا را تعریف کرد.پس از شکایت دختر نوجوان، پدر وی بازداشت شد. اودر همان مراحل مقدماتی بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آنقدر شیشه کشیده بودم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم.

 

صبح دیروز یسنا به همراه دو کارشناس بهزیستی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی تولیت وبا حضور قاضی ملکی- مستشار ارشد دادگاه -آمد واز پدرش شکایت کرد.

 

رسیدگی به این پرونده به‌ صورت غیر علنی برگزار شد و متهم در اظهاراتش، اتهام خود را پذیرفت.این گزارش حاکی است تمام مدارک پزشکی قانونی علیه متهم است ونشان می دهد دخترک نوجوان مورد تجاوز قرار گرفته است.قضات درپایان جلسه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------