دستگیری سارق ۲۰ دستگاه خودرو در همدان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق ۲۰ دستگاه خودرو پراید در همدان خبر داد. 

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شهر همدان و رها شدن خودروها پس از سرقت لوازم و قطعات؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

 

سردار کامرانی صالح بیان داشت: سارق در اظهاراتش گفت خودروهای مدل پایین فاقد سیستم ایمنی را شناسایی و پس از سرقت آن ها، قطعات و محتویات داخل خودرو را به ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه فروخته و ۳ دستگاه از این خودروها نیز برای اوراق شدن و فروش نزد فرد دیگری است.

 

وی ادامه داد: با راهنمایی متهم و طی بازرسی از محل اقامت خریدار خودروها، ۳ دستگاه خودرو مسروقه کشف و متهم دوم نیز دستگیر و به همراه خودروهای مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با راهنمایی متهمان، ۲ نفر خریدار قطعات لوازم مسروقه نیز دستگیر و هر ۴ نفر به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------