دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در اهواز



فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر از پنج ساعت سارقان مسلح دستگیر شدند. 

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ساعت 21:30 دقیقه ماموران کلانتری 27 حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 ویک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

 

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیار سطحی مجروح شد.

 

وی ادامه داد: در این درگیری سه نفر ازسارقان مسلح مجروح که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزارسرقت از آنان کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت، سه سارق مسلح دیگر که یکی از آنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله ماموران زخمی و از محل درگیری متواری می‌شوند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------