دستگیری سارقان طلافروشی اصفهان



فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق مسلح که ۲ و نیم کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهر اصفهان سرقت و متواری شده بودند، خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در شهر"اصفهان" مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد ۳ سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده‌اند و پس از ضرب‌وجرح فروشنده طلاها را سرقت و متواری می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان موفق شدند هر ۳ سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام ۳ اکیپ عملیاتی در ۳ شهر مختلف آنها را دستگیر کنند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

وی با اشاره به اینکه سارقان طلاهای مسروقه را به مبلغ ۶ میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، گفت: کلیه حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلاها خریداری‌شده بود نیز توقیف شدند.

 

 سردار معصوم بیگی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان، اراذل‌واوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------