رابطه پنهانی زن با دوست شوهرش، باعث قتل شد



مرد جوان که به روابط پنهانی همسرش ظنین شده بود برای غافلگیر کردن او به کمین نشست تا اینکه سرانجام یک روز با ورود ناگهانی به خانه‌اش همسر خود را با یکی از دوستانش دید و در نزاعی مرگبار مرتکب قتل شد.

  به گزارش ایران؛ هفته گذشته خبر این حادثه به کلانتری حصارک رسید. مأموران با ورود به آپارتمانی با پیکر خونین و نیمه جان جوانی به‌نام سیروس رو به رو شدند و او را به بیمارستان رجایی انتقال دادند اما پزشکان نتوانستند نجاتش دهند و روز بعد وی روی تخت بیمارستان جان داد.

 

مأموران پلیس آگاهی در جریان تحقیق اطلاع یافتند فرهاد از مدتی قبل به روابط پنهانی همسرش با دوست خود پی برده بود و یک روز به سراغ همسر دوستش رفته و موضوع خیانت شوهر وی را برملا کرده بود و از زن جوان خواسته تا برای اثبات این ادعا همراه وی به خانه‌اش برود. وقتی این دو به خانه فرهاد رفتند هانیه و سیروس را که با هم خلوت کرده بودند غافلگیر کرده و طی نزاعی که بین آنها در گرفت فرهاد با حمله به دوستش سیروس، او را بشدت مجروح کرد و باعث قتل او شد.

 

فرهاد طولی نکشید که دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. او به مأموران پلیس آگاهی گفت: چند ماهی بود که به ارتباط پنهانی همسرم با یک مرد غریبه ظنین شده بودم، فهمیدم زنم با یکی از دوستانم که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم ارتباط دارد؛ اول باور نکردم اما وقتی بیشتر پیگیری کردم مطمئن شدم و الان قبول دارم که دوستم را کشته‌ام.

 

او مستحق مرگ بود البته همسرم هم مستحق مرگ است.هانیه هم که به اتهام رابطه گناه آلود دستگیر شده است در بازجویی مدعی شد یکسالی بوده که با سیروس دوست بوده و بداخلاقی همسرش باعث شده بیشتر با سیروس ارتباط برقرار کند. پرونده اتهامی این زن و شوهر به دادسرا ارجاع شد و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------