تایید ربوده شدن یک دانش آموز در نورآباد فارس



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ممسنی در استان فارس خبر ربودن یک دانش آموز در شهر نورآباد را تایید و تاکید کرد که هنوز علت ربایش و هویت ربایندگان مشخص نشده است.

‌رضا امیری بعدازظهر سه شنبه 22 آبان در گفت و گو با ایسنا گفت: صبح روز گذشته (دوشنبه 21 آبان) یک دانش‌آموز در مسیر خانه به مدرسه، توسط عده ای ربوده شده است‌.

 

امیری در تشریح حادثه گفت: براساس اعلام راننده سرویس و شاهدان، چند خودرو بعد از سد کردن مسیر سرویسی که چند دانش آموز را از منزل آنان در حومه نورآباد به مدرسه منتقل می کرده، با استفاده از اسپری فلفل راننده سرویس را مصدوم و پیاده می‌کنند.

 

وی  گفت: ربایندگان ابتدا خودرو را به همراه تمام سرنشینان آن که همه دانش آموز بودند، به سرقت می‌برند اما بعد از طی حدود یکی دو کیلومتر، خودرو و تعدادی از دانش آموزان را رها کرده و یکی از آنها را به همراه می‌برند.

 

امیری با یادآوری اینکه فرد ربوده شده دانش آموز ابتدایی بوده است، تصریح کرد: ربایندگان تنها یک دانش آموز را با خود برده اند و خودرو نیز به همراه تعدادی از سرنشینان رها شده است، گفت: هنوز در خصوص علت ربایش و هویت ربایندگان هیچ اطلاعات موثقی در دست نیست.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ممسنی با بیان اینکه این دانش آموز ساکن یکی از شهرک های اطراف شهر نورآباد بوده است، گفت: ‌پیگیری پلیس برای شناسایی ربایندگان و علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

 

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیروی انتظامی در راستای شناسایی ربایندگان، از راننده سرویس مدرسه و دیگر شاهدان بازجویی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------