تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته!



دختری 3 ساله در هند توسط پسر همسایه مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش رکنا، جسد دختری 3 ساله در حالی که جراحت های وحشتناکی روی بدن و سرش دیده می شد در نزدیکی خانه اش در هند پیدا شد.

 

طبق گزارش پلیس، پس از انتقال قربانی به پزشکی قانونی مشخص شد کودک قبل از مرگ مورد تجاوز Rape و شکنجه Torture های وحشتناک قرار گرفته و بعد با ضربات آجر به سرش به قتل Murder رسیده است.

 

همچنین روی بدنش اثراتی از چاقو و سوختگی های دلخراش وجود داشت که نشان می داد فردی بیمار و سادیسمی این رفتار وحشیانه را با او انجام داده و بعد از به قتل رساندنش او را در نزدیکی خانه اش رها کرده است.

 

افسرپرونده پس از تحقیقات لازم متوجه شد که قربانی قبل از دزدیده شدن به همراه دوستانش مقابل درب ورودی خانه در حال بازی بوده که توسط مردی سیاه پوست و شلخته دزدیده شد.

 

به گفته یکی از همسایه ها، دیده شده که پسر جوان یکی از همسایه های قربانی نیز که پس از چندسال برای دیدن مادرش به این کشور سفر کرده بود حین آدم ربایی در آن محل حضور داشت و بعد از این که قربانی دزدیده شد از آن محل ناپدید شد.

 

در حال حاضر پلیس Police در حال بررسی دقیق تر به روی این پرونده است و پسر جوان به عنوان مظنون اصلی در بازداشت و تحت بازجویی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------