دستگیری جاعلان سکه و مصنوعات فلزی در شهرستان میانه



فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری دو نفر جاعل سکه و مصنوعات فلزی و کشف ارز خارجی به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ «رمضان الهوردیان» اظهار کرد: در پی خبرهای واصله مبنی بر جعل سکه و مصنوعات فلزی توسط افراد سودجو، موضوع در دستور کار پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت. 

 

الهوردیان افزود: مأموران پس از انجام کارهای تخصصی و اطلاعاتی پیچیده متوجه وجود کارگاه ساخت و جعل سکه و مصنوعات فلزی در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شدند که پس از اخذ دستور قضایی در بازرسی از محل مذکور تعداد 40 قطعه انواع سکه، شمش و مصنوعات فلزی جعلی، دستگاه‌ها و تجهیزات تولید قطعات مذکور و ارزهای خارجی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و تعداد قابل توجهی مهر، کارت تبلیغاتی و فاکتور جعل شده به نام طلافروشان معروف شهرستان را از محل  کشف کردند. 

 

وی با بیان این‌که در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد از مردم خواست که در خرید هرگونه سکه و طلاجات نهایت دقت را داشته باشند و ضمن خرید از طلافروشی‌ها و مراکز معتبر، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------