خودکشی دختر 9 ساله به سبک فیلم های بالیوودی



معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ دختری ۹ ساله که پس از دیدن صحنه حلق آویز شدن قهرمان یک فیلم بالیوودی خودش را حلق آویز کرده بود تا شاید مانند قهرمان فیلم پس از دقایقی مجددا زنده شود، خبر داد. 

 به  گزارش  ایران،ساعت ۱۹ روز چهارشنبه  ماموران کلانتری 169 مشیریه از طریق یک مرکز درمانی واقع در شهرک رضویه  رجریان مرگ مرموز دختری ۹ ساله به نام ستاره قرار گرفتند. 

 

با حضور مأموران کلانتری و برابر نظریه تیم پزشکی مبنی بر وجود آثار خفگی بر روی گردن، بلافاصله موضوع به اداره دهم پلییس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

 

خودکشی دختر 9 ساله به سبک فیلم بالیوودی

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک"، تحقیقات از مادر ستاره در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ مادر ستاره که با کمک صاحب سوپرمارکت محل سکونتشان و در غیبت پدر ستاره به علت حضور در محل کار دخترش را به مرکز درمانی رسانده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:  بهمراه ستاره و پسرم که کوچکتر از ستاره است، یک فیلم سینمایی هندی گذاشته و آنرا تماشا کردیم؛ داستان فیلم بگونه‌ای بود که در یک قسمت از فیلم، قهرمان داستان حلق آویز شده و  در ادامه فیلم مجددا زنده می شد. با پایان فیلم، برای آماده کردن شام به داخل آشپرخانه رفتم و بچه‌ها نیز در حال بازی کردن بودند؛ متوجه نشدم که ستاره چه زمانی به داخل اتاق خوابش رفت.

 

پس از دقایقی ستاره را صدا کردم اما جواب مرا نداد؛ مجددا ستاره را صدا زدم اما باز جوابی نیامد؛ به دنبال ستاره از آشپزخانه بیرون آمده و به سمت اتاق خواب بچه‌ها رفتم. ناگهان ستاره را دیدم؛ رشته‌ای پلاستیکی که از درب کمد دیواری آویزان شده بود، دور گردن دخترم قرار داشت؛ ستاره حرکت نمی کرد؛ ترسیدم و با صدای بلند او را صدا زدم اما صدایی از ستاره نیامد؛ به سرعت به داخل کوچه آمده و از اهالی محل کمک خواستم؛ صاحب سوپرمارکت محل با شنیدن فریاد، التماس و خواهش‌هایم برای کمک کردن به دخترم به داخل خانه آمد؛ گردن ستاره را از داخل رشته پلاستیکی در آورد؛ چندین بار به او تنفس مصنوعی داد اما ستاره نفس نمی کشید؛ به سرعت ستاره را سوار ماشین کرده و به مرکز درمانی رساندیم؛ تیم پزشکی  تلاش زیادی کرد اما ستاره ... " .

 

در  ادامه ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل زندگی ستاره به بررسی اظهارات مادر ستاره پرداختند ؛ جسد ستاره نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و برابر نظریه تیم پزشکی اعلام شد که هیچگونه آثار ضرب و شتم بر روی جسد وجود نداشته است.

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده فوت دختر ۹ ساله پرونده با موضوع فوت مشکوک تشکیل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------