زمین‌گیری سرشبکه باند موادمخدر با ۳۱۵ کیلو مرفین و هروئین



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
 فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سوداگران مرگ و کشف ۳۱۵ کیلو مرفین و هروئین خبرداد. 

به گزارش ایلنا،‌ سردار روح الامین قاسمی به تشریح جزئیات عملیات پلیس در دستگیری اعضای این باند پرداخت و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

 

این مسئول انتظامی با بیان این که متهمان موادمخدر را از شرق کشور به مناطق مرکزی و پایتخت قاچاق می‌کردند ادامه داد: یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد نیز به عنوان سرکرده همین باند مشغول فعالیت بود که خوشبختانه شناسایی شد.

 

وی تصریح کرد: اعضای باند در آخرین اقدام خود قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مرفین و هروئین را به مرکز کشور منتقل کنند که با تلاش گسترده، اطلاعات کاملی از محل اختفای آنان در کرمان به دست آمد.

 

قاسمی به اعزام تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: در عملیاتی ضربتی و هماهنگ با حضور ماموران انتظامی کرمان هر ۴ عضو این باند دستگیرشدند.

 

به گفته سردار قاسمی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ ۳۱۰ کیلوگرم مرفین، ۵ کیلوگرم هروئین و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق موادمخدر در این عملیات، بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکیدکرد و گفت: ریشه کنی این بلای خانمان سوز که هزینه‌های سنگینی را بر فرد، خانواده و جامعه تحمیل می‌کند نیازمند عزم ملی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------