آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

۱۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان کشف شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و کشف ۱۴دستگاه وسیله مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. 

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ۲۴ ساعته امنیت محله محور که در مناطق جرم خیز با گشت های محسوس و غیر محسوس صورت گرفت ۱۳ دستگاه اتومبیل و یک دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس اصفهان کشف شد.

 

وی افزود: اجرای طرح های امنیت محله محور در راستای افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان تاثیر بسزایی در کاهش جرائم داشته و سیر نزولی جرائم را به دنبال دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه با اجرای این گونه طرح ها سارقان در سال ۹۷ در امان نخواهند بود، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کنند و خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده  ایمنی مجهز کنید.

 

سرهنگ یاردوستی اضافه کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می کند پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و در حاشیه های بدون تردد است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند، بیان داشت: سارقان در بازجویی های پلیسی یکی از موارد عملیاتی ساختن نقشه خود را نبودن وسایل بازدارنده اعلام کرده اند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه لبخند رضایت مال باختگان خستگی را از تن همکاران سبزپوش پلیس اصفهان در می آورد،خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت مردمی با پلیس زمینه پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم را فراهم و امنیت شهروندان را تامین می کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------