آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

سارقان خودرو در دام پلیس کرمانشاه



رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان خودرو و کشف هشت دستگاه خودروی سرقتی با تلاش ماموران خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهر کرمانشاه و ارجاء پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک نفر با تشکیل باندی به انجام سرقت خودرو مباردت می کند، لذا شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با تلاش فراوان ماموران پلیس آگاهی توانستند منزل این شخص را شناسایی کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران در منزل سرکرده باند سرقت حضور یافته و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

 

وی بابیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های بعمل امده به ارتکاب سرقت هشت دستگاه خودروی پراید با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، ادامه داد: در ادامه و با راهنمایی سرکرده باند، مخفیگاه دو همدست وی نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

 

امیری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به اوراق کردن خودروهای مسروقه و فروش آنها به دو نفر مالخر اعتراف کردند که هردو مالخر نیز دستگیر و به خریداری لوازم و قطعات خودروهای سرقت شده اعتراف کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین از شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده نیز به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------