دستگیری شروری که کارتن خواب ها را در پارک ها آتش می زد



مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پارک ها و فضاهای سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد و کارتن خواب ها کرده بود . 

به گزارش مهر، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه اعلام خبر دستگیری متهم اعلام کرد : با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک ها و فضاهای سبز شهر تهران کرده بود ، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه ای در پلیس های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد .

 

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص ، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام گذاری در شبکه های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند .

 

با بهره گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی ، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی . ع معروف به مهدی پیتی ( piti ) شناسایی و بامداد روز جاری ( پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷ ) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم ، متعاقبا اعلام خواهد شد . 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------