آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قاتل حادثه عروسی شهرک چمن کرمانشاه دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مسبب تیراندازی در مراسم عروسی در شهرک چمن کرمانشاه که منجر به کشته و زخمی شدن 20 نفر شد صبح امروز -شنبه 17 آذرماه جاری- توسط ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد. 

به گزارش  ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: در جریان حادثه تیراندازی که شامگاه 14 آذر ماه جاری و در حین برگزاری مراسم عروسی در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاد متاسفانه چهار تن کشته و 16 نفر زخمی شدند.

 

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل داشته و تحت تعقیب پلیس نیز بوده است پس از درگیری با چند نفر با تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند.

 

سردار امان‌اللهی عنوان کرد: به دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آنها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه افزود: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه سه نفر از طرف‌های درگیر بازداشت و مضمون اصلی نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و ردیابی‌های مستمر صبح امروز و پس از هماهنگی با مقام قضایی در شهر ملارد استان البرز دستگیر شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: حفظ امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است و همکاران ما با هر گونه ناامنی و شرارت به صورت جدی مقابله می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------