آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری شروری که به مأموران شهرداری حمله کرد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق قره باقری  در این باره گفت: به دنبال اطلاع از اینکه فردی در یکی از پارک های تهران اقدام به درگیری و نزاع با ماموران شهرداری کرده است، تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم که اراذل و اوباش سابقه دار است، چندی پیش با چند تن دیگر به دلیل خصومت های شخصی درگیر شده و در خلال این درگیری که در پارک مذکور روی داده بود تعدادی از ماموران شهرداری را نیز که در محل حضور داشته و سعی در وساطت داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده است.

 

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، مخفیگاه متهم که وی پس از درگیری در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، شناسایی شد ، گفت:  با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام شده و او را دستگیر کردند.

 

 قره باقری ادامه داد: متهم به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و در بررسی‌های انجام شده، وی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

 

به گفته رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت  پس از دستگیری این متهم، شهردار ناحیه یک منطقه 11 به خاطر عملکرد مناسب و به موقع پلیس در خصوص دستگیری سریع متهم، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------