سه سارق طلافروشی یاسوج در ملاء عام اعدام شدند



سه سارق و قاتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه در یکی از خیابان های این شهر در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند. 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به ایرنا گفت: این افراد به نام های ک.ج، ر.ر و ع. ج به جرم سرقت، گروگانگیری و قتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج و تایید دیوان عالی کشور به اعدام محکوم شده بودند.

 

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: سارقان 6 نفر بودند که به صورت زنجیره ای و حرفه ای اقدام به سرقت و گروگانگیری از صاحبان طلافروشی ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس می کردند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مجرمان، اشرار و متعرضان به حقوق مردم و امنیت عمومی، تصریح کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تجاوز به حقوق و حریم خصوصی مردم، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

 

وی اعدام مجرمان و متجاوزان در ملاء عام را درس عبرتی برای مخلان امنیت عمومی دانست و اظهار داشت: هیچ حاشیه امنی برای این افراد وجود ندارد.

 

اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگان گیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر که یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی اش کشف شد.

 

قاتلان صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج که در این جنایت اقدام به سرقت، گروگانگیری و قتل طلافروش کرده بودند، 24 خرداد امسال توسط نیروهای اطلاعاتی و پلیس دستگیر شدند.

 

این سه قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای پلیس کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری مرجع قضایی استان در یاسوج و استان فارس دستگیر شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------